Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Magyarországról egyedül az Auchan került be a Fenntartható Energia Európai Kampány versenyének döntőjébe

Budaörs, 2011. április 13. – Az Európai Bizottság Fenntartható Energia Kampány pályázatára az Auchan Magyarország Kft. két áruházánál alkalmazott SolarWall technológiával nevezett, „Előállítás” kategóriában. Pályázatával Magyarországról egyedül az Auchan jutott be a 27 nemzetközi döntős közé, 303 befogadott pályázat közül.

Több százan jelentkeztek az Európai Bizottság által 2011-ben meghirdetett Fenntartható Energia Európai Kampányra. A felhívás hat nevezési kategóriát jelölt meg: kommunikáció, fogyasztás, oktatás, munkakörnyezet, előállítás, valamint szállítás. A független energetikai szakértőkből Műszaki Tanácsadó Testület véleménye alapján Magyarországról egyedül az Auchan pályázata került be a huszonhét döntős közé, előállítás (Producing) kategóriában.

A Brüsszelben megrendezésre került díjátadóra csak a 27 döntős kapott meghívást, az Auchan pályázata is a kiválasztottak közé  került,  közülök a díjátadón összesen hat kategória-győztest hirdetett a zsűri. A Kampányra való nevezéssel nem csak a hat díjazott nyert: az Európai Bizottság Hivatalos Partnere cím viselésére kizárólag az a 303 pályázat jogosult, melyeket értékelésre befogadott a bizottság. Mostantól a miskolci és a maglódi Auchan áruházakban megvalósított, a napenergiát hasznosító SolarWall technológiával az Auchan Magyarország Kft. az alternatív energiák felhasználása területén elért eredményei elismeréseként viselheti az Európai Bizottság Hivatalos Partnere címet.