Ha önben is megfogalmazódtak már ezek a kérdések olvassa el vásárlói útmutatónkat, melyben a vásárlással és az általunk forgalmazott termékekkel kapcsolatos leggyakoribb kérdésekre adjuk meg a választ.
Magyarországon nem létezik ilyen jogszabály, rendelet. A kereskedő döntheti el, hogy visszaveszi-e a tévedésből megvásárolt termékeket. Pl.: rossz ruhaméret esetén Az Auchan Magyarország Kft. vezetősége úgy döntött, hogy minden kedves vásárlójának ilyen helyzetekben szeretne a segítségére lenni, abban az esetben, ha a blokkal együtt 30 napon belül visszahozza a terméket.
A visszavétel feltételei:
Visszatérítés módja:
A visszavétel alól kivételt képeznek:
A szavatossági idő 2 év: ebből az első 1 év, amikor a kereskedő vállalja a felelősséget, hogy a terméket hibátlan állapotban adta el, a következő 1 évben a vásárlónak kell szakvéleménnyel bizonyítani, hogy a meghibásodás oka gyártási hiba volt.
A jótállási idő 1-2-3 év összeghatártól függően: ez idő alatt a kereskedőnek kell igazolnia, hogy a termék azért hibásodott meg, mert a vásárló nem az előírásoknak megfelelően üzemeltette a terméket.
A kötelező jótállási idő 1-2-3 év összeghatártól függően , de a gyártó vagy a forgalmazó ezt önkéntesen meghosszabbíthatja. Az Auchan sajátmárkás termékeire 250.000 Ft összeghatárig egységesen 2 év garanciát vállal (Qilive, Selecline, Inexive, Gardenstar). A jótállás a vásárlás illetve az üzembe helyezés napjával kezdődik. A tartós fogyasztású termékeknél csak a kijelölt szakszerviz végezheti a beszerelést pl.:
2013 évi V. törvény 6. könyv XXIV. fejezet
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
Melléklet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelethez
Egységes lett az Auchanban kapható nem élelmiszer termékek – elsősorban elektronikai cikkek és háztartási gépek – házhozszállítási díjszabása. Ugyanazok a szállítási tarifák vonatkoznak az áruházakban vásárolt cikkekre, mint az online rendelt termékekre.
Az egész ország területére legkésőbb 7 munkanapon belül vállaljuk a házhozszállítást. A tarifákat a rendelés mérete és súlya, valamint a távolság alapján állapítottuk meg és a háztartási mennyiségekre vonatkozóan kategóriákat határoztunk meg.
Vásárlóink kényelme érdekében a felesleges régi készülékét elhozzuk az új készülék kiszállításakor. Ezt a kérését a házhoz szállítás megrendelésénél kell jeleznie kollégánknak.
Vásárlóink dönthetik el, hogy számukra melyik megoldás a legegyszerűbb: vevőszolgálatunkon is leadhatják a meghibásodott terméket vagy személyesen elvihetik az önökhöz legközelebbi kijelölt szakszervizbe. Kérjük, hogy a terméket a tartozékaival együtt hozzák vissza a javítás érdekében pl.:
Mindkét esetben kérjük, hozza magával a jótállási jegyet.
Megkönnyíti számunkra az ügyintézést, ha a blokkot is magával hozza.
A vevőszolgálaton leadott javításra váró terméket: