Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Karácsonyi akciók az Auchanban

Idén is Barbie és a Lego a nyerő Budapest, 2011. november 25. – A nehéz gazdasági helyzet következtében a vásárlói szokások megváltoztak az elmúlt években. Egyre később kezdik az emberek a karácsonyi ajándékvásárlást és nagyon megfontolják mit is vesznek meg végül.

November 25-én indul az áruházlánc új, háromhetes játék prospektusa is, ami nagy segít a szülőknek, hogy ne kelljen órákat tanakodniuk, hogy milyen ajándékot is válasszanak csemetéiknek az Auchan széles játékválasztékából.

Az Auchan „Mi kerül a fa alá?” című katalógusa kifejezetten azt a célt szolgálja, hogy hasznos ajándékötletekkel lássa el a vásárlókat. A prospektusban a karácsonyi illatszer ajándékcsomagtól a családnak örömet szerző kávéfőzők széles választékáig minden megtalálható - akciós áron. 

 

Bár a vásárlók a karácsonyi ajándékvásárlások terén is megfontoltabbak lettek, hogy pénztárcájukat kíméljék, de a minőségből nem engednek, és úgy tűnik, hogy a karácsonyi ajándéktípusok népszerűségi listájában sem lesz nagy változás. A bébi játékok terén továbbra is a Fisher Price márka termékei a legkeresettebbek. A fiú játékoknál 4-6 év között a Verda rajzfilm termékeinek népszerűsége az iskolakezdési szezon óta töretlen. A 6 év feletti fiúknál a RC távirányítós repülő a sláger, a lányoknál pedig továbbra is verhetetlen a Barbie babák népszerűsége. A 10 év feletti korosztály leginkább a TV-re köthető játékokat és játék konzolokat keresi (PS2, PSP).

 

A LEGO termékek úgy tűnik, sosem mennek ki a divatból, szinte biztos, hogy benne vannak a gyerekek kívánságlistájának első 5 tagja között. Minden bizonnyal nagy siker lesz a gyerekek körében a Peonza Diamante és Kobra, valamint a Beyblade pörgettyűk és a Lego Star Wars kalendáriuma.

 

A családi szórakozás termékei - például a társasjátékok - forgalma a tavalyihoz hasonlóan, várhatóan leginkább december utolsó két hetében ugrik majd meg. A legnépszerűbb Monopoly társasjátéknak idén két új változata is megjelenik. Az egyik verzió, a Monopoly Magyarország teljes mértékben a magyar igények szerint készült.

A készségfejlesztő termékeknél a 3D-s puzzle-k a legkeresettebbek. A rajongók számára jó hír, hogy a tavalyi Magyar Parlament téma után idén már a Halászbástya képe is kirakható 3D-ben.

 

A kereslet a karácsonyi édességek terén egyre inkább a minőségi termékek irányába tolódik el, s egyre többen vásárolják a diabetikus szaloncukrokat. A tavalyi év nagy slágere volt a lédig szaloncukor, amelyből közel 200 tonnát adtak el az Auchan áruházakban; az eddigi tapasztalatok szerint e termékkör népszerűsége töretlen. Csoki Mikulásból idén is az Auchan nyújtja a legszélesebb választékot. Emellett az édesség kínálatot két új magyar beszállító gazdagítja: a Stümmer táblás és desszert csokijai és a Szerencsi közel 40 terméke (Mikulás drazsé, figurák, szaloncukor, adventi kalendárium), melyek közül többet, sokak örömére, idén Sajdik Ferenc Pom-Pom meséjéből származó rajzok díszítenek.