Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Plüsshóddal gyűjtött 21 millió forintot az Auchan

Az adományból életmentő berendezést vásárol a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikája

A várakozásokat is felülmúlva összesen 21 millió forintot gyűjtött jótékonysági kampánya keretében vásárlói és munkatársai segítségével az Auchan a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának. Az összeget az életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép-erősítő berendezés beszerzésére fordították.

Összesen 41 089 darab fogyott a Júlio névre keresztelt plüsshódból, amely rendhagyó küldetéssel érkezett az Auchan polcaira novemberben. Az áruházlánc ugyanis minden egyes játékfigura megvásárlása után ötszáz forintot adományozott a klinikának az életmentő berendezés beszerzésére. A legtöbb Júlio a budaörsi áruházban fogyott, ahol csaknem ötezer darabot értékesítettek. Az akció lebonyolításában és népszerűsítésében az áruház több mint száz munkatársa vett részt.

„A társadalmi felelősségvállalás, azon belül a gyerekek segítése kiemelt jelentőségű az Auchannál. Óriási örömmel tölt el minket, hogy a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikán gyógyulók segítése vásárlóink szívügyévé is vált és, hogy a korábban megcélzott összeget túlszárnyalva, közös összefogással összesen 21 millió forintot gyűjtöttünk össze” – nyilatkozta az akcióról Széll Hajnalka, az Auchan Retail Magyarország országos HR igazgatója.

„Az adományt a II. számú Gyermekgyógyászati Klinikán elvégzett életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép erősítő berendezés beszerzésére fordítjuk, mely egy olyan készülék, amely speciális érfestési technikát alkalmaz, segítve a daganatok jobb, pontosabb felismerését és műtéti ellátását. Köszönjük mindazoknak, akik részt vettek az Auchan Retail Magyarország és a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának közös akciójában és vásárlásukkal támogatták céljaink elérést” - mondta dr. Kovács Gábor, a klinika igazgatója.

Levásárolható támogatást kapott az Országos Mentőszolgálat a...

Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió Bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a hűségkártyával rendelkező vásárlók is csatlakozhatnak május végéig. A vásárlók eddig a vásárlásaik után járó Bizalompontjaikból 16 milliót ajánlottak fel a me...

Tovább olvasom
Díjnyertes Auchan-promóciók

Két 2019-es vásárlói promóciójával is dobogós helyzést ért el az Auchan a Trade Magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2019” versenyén. A “Kulcs az új lakásodhoz” ezüstérmet érdemelt ki a kereskedelem kategóriában.

Tovább olvasom
Az azonnali zöldmegoldások mellett döntött az Auchan

Évről évre nagyobb hangsúlyt kap a környezetvédelem és a fenntartható élelmezés, amiben az élelmiszeriparnak és a kereskedelmi láncoknak nagy a felelőssége. Egyre több ország határolja el magát az egyszer használatos műanyagok forgalmazásától, Franciaországban januártól, New York...

Tovább olvasom