Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra

Több mint 400-féle termékkel, kedvező bolti árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan, aki idén az EFOTT látogatóinak élelmiszerellátásáról gondoskodik majd. Az áruházlánc egy pop up kitelepüléssel képviselteti magát a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári eseménysorozatán, az együttműködés azonban nem csupán a bolti jelenlétről szól, ugyanis a több évre tervezett partneri kapcsolatnak kiemelt célja az is, hogy a tudatos fogyasztói magatartást erősítse a fiatalokban.

Pénztárcabarát árakkal érkezik az Auchan az EFOTT-ra, az áruházlánc kitelepült pop up store-jában, az úgynevezett Auchan PLACC-on a jól ismert, kedvező, OkAuchan árakon vásárolhatnak majd a fesztiválozók. A vállalat várhatóan több évig partneri kapcsolatban áll majd a fesztivál szervezőivel, így a következő időszakban nem csupán a bolti kitelepüléssel, de egyéb aktivitásokkal is támogatja az eseménysorozatot. Az idei kitelepülésen több mint 400-féle termékkel készülnek, a fiataloknak 400 négyzetméteres helyen lesz lehetőségük friss pékárukat, gyümölcsöket vásárolni, az ebédelni vágyók akár helyben készült grillfogásokból is válogathatnak. Akinek pedig drogériai termékekre van szüksége, az is megtalálja a számításait. De ezek mellett kimondottan a fesztiválozóknak szóló termékek is megtalálhatók lesznek az Auchan kínálatában, úgy, mint a füldugó, kempingszék, kártya, USB kábel vagy akár a gyorstöltő. A chillzóna lehetőséget nyújt a pihenni vágyóknak, hogy kipróbálják a különböző játékokat, amelyekkel akár az Auchan PLACC-ban levásárolható Bizalompontokat nyerhetnek. Továbbá fotókat készíthessenek, kicsit kizárhassák a külvilágot az erre kialakított pihenőzónában, valamint dietetikai tanácsadásban vehessenek részt az Auchan Alapítvány jóvoltából.

Az EFOTT-tal való együttműködés az Auchan számára stratégiai szempontból is nagyon fontos. Rögtön láttuk, hogy hasonló értékeket szeretnénk közvetíteni a fiatalok számára, ezért nem is volt kérdés, hogy nyitottak vagyunk a hosszú távú partneri kapcsolatra. Az Auchan szlogenje a tudatos választásra hívja fel a figyelmet, ennek pedig számos aspektusát tudjuk megjeleníteni a fesztiválkitelepülésünkön. Mindamellett, hogy a fiatalok kiváló minőségű termékeinkből válogathatnak a már megszokott kedvező árainkon, találkozhatnak például a CSR stratégiánkkal, és mindezeken felül karriertanácsadással is segíteni szeretnénk a jövőjük építését” – mondta el Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország HR és kommunikációs igazgatója.

Termékvisszahívás - Szentkirályi szénsavmentes, 1,5L

A Szentkirályi Magyarország kéri azon fogyasztókat, akik bármelyik Auchan áruházban 1,5 literes, szénsavmentes (rózsaszín kupakos) Szentkirályi ásványvizet vásároltak, melynek a palack nyakán látható lejárati ideje 21.03.2025, hogy ne fogyasszák el azt, hanem vigyék vissza az áru...

Tovább olvasom
Már lakásbiztosítást is lehet kötni az Auchanban

Az Auchan Magyarország tavaly ősszel indította el az „Auchan Pénzügyi Szolgáltatásokat”, amely kedvező áruhitelre és műszaki termékeknél a garancia kiterjesztésére is lehetőséget adott. Az ajánlatok köre most lakásbiztosítással bővül, amelyben az Auchan biztosító partnere az Alfa...

Tovább olvasom
Muncholni is lehet már az Auchanban

Áprilistól a Munch szolgáltatása is bekerül az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Egyelőre két áruházzal indulnak, Soroksáron és a Savoya Parkban lehet majd átvenni a kedvezményes meglepetés csomagokat. Nyár elejére várhatóan már az összes Auchan áruházban töredékáron lehet hozz...

Tovább olvasom