Áruházak Facebook Youtube Üzenet
Nagy választék kalandból
Nagy választék kalandból

Auchan Garancia

Levesszük a gondot a válláról!

Az Auchan Garancia olyan szolgáltatás, amely az Auchan áruházban vásárolt műszaki cikkekre, készülékekre, azok fajtája, használati jellege szerint jellemző kockázatokra nyújt testre szabott védelmet:

  • háztartási gépekre és az informatikai eszközökre általában 1-2 éves általános garanciát adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárta után hibásodik meg a készüléke. Az Auchan Garancia a gyári garancián túl kiterjesztett garancia szolgáltatást nyújt.
  • A háztartási szórakoztató eszközök (például televíziók, audio készülékek) esetében az Auchan Garancia a kiterjesztett termék garanciaszolgáltatáson túl akár a baleseti meghibásodásokra is fedezetet nyújt, így például egy készülék feldöntése, leesése, vagy egy televízió képernyőjének törése is védelem alatt áll.
  • mobiltelefonok és a tabletek esetében baleseti meghibásodás jelenti a legnagyobb veszélyt, például a készülék leejtése során. Az Auchan Garancia ezeket a kockázatokat fedezi, ez a védelem igény szerint kiegészíthető lopás- és rablás biztosítással is.
  • A hordozható eszközökre (például laptop, fényképezőgép) kiterjesztett garancia és baleseti meghibásodás védelmet is választhat, ezt akár lopás- és rablás biztosítással is megerősítheti.

HOGYAN IGÉNYELHETŐ?

Kérje eladóink segítségét bármely Auchan áruházban!

 

HOGYAN FIZETHETI?

  • A biztosítási díj készpénzben vagy bankkártyával, egy összegben, a termék vásárlásának napján fizetendő, illetve
  • lehetőség van a biztosítás díját a termékre igényelt hitel összegébe bevonni, és így havonta fizetni.

Auchan Kártyával történő fizetés esetén 10% kedvezménnyel vásárolhatja meg az Auchan Garancia szolgáltatást.

 

MILYEN TERMÉKEKRE IGÉNYELHETŐ?

Az Auchan Garancia biztosítás bármely magyarországi Auchan áruházban újonnan, magáncélra vásárolt tartós fogyasztási cikkekre köthető, melyek vételára eléri a 19.990 Ft-ot, de nem haladja meg az 1 millió Ft-ot, háztartási kisgépek esetében pedig a 300.000 Ft-ot.

 

 

MI A TEENDŐ, HA MEGHIBÁSODIK A TERMÉK?

 

Garanciális meghibásodás esetén, ha a gyári garancia még érvényes a termékre, úgy keresse fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt!

Ha a gyári garancia már nem érvényes, vagy a meghibásodásra nem terjed ki, akkor a meghibásodást követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentse be a kárt:

  • ha a szerződését 2017.07.16. után kötötte, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon,
  • ha a szerződését 2017.07.16-ig kötötte, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon!

A kár bejelentéséhez szüksége lesz a fedezeti azonosítóra.

Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog Önnek feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy Önnek alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.

Ha a terméket ellopták vagy elrabolták, akkor legfeljebb 24 órán belül tegyen bejelentést, illetve feljelentést a rendőrségen, melynek tartalmaznia kell részletesen az eltulajdonított vagyontárgyakat, és az eltulajdonítás körülményeit.

Ha a termék súlya 10 kg felett van, úgy a terméket igyekszünk az Ön otthonában megjavítani. Ha 10 kg alatti, kérjük, szállítsa be a terméket a megadott javítószervizbe. A 2017.07.16. után biztosított, mobiltelefon és tablet termékkörbe tartozó termékekért futárt küldünk.

Ha a biztosító döntése alapján a termék javítása nem gazdaságos, akkor egy cserére jogosító igazolást fog kapni, melyet az Auchan áruházakban azonos termékkategóriába tartozó termék vásárlásához használhat fel. Természetesen az új termék biztonságáról is gondoskodhat új Auchan Garancia szerződés megkötésével.

Figyelem! A kizárások és mentesülések teljes körű megismeréséhez kérjük, olvassa el a biztosítás feltételeit! A biztosítás részletes feltételei letölthetők, vagy az Auchan Pénzügyi Sarokban érhetőek el. A szolgáltatás az Aegon Magyarország Zrt. nyújtja.