Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Áruházkereső

Találja meg az Önhöz legközelebbi Auchan áruházat

Bizalomkártya

Auchan Garancia

TELJES KÖRŰ VÉDELEM
A gyártói garancia (jótállás) időtartama után
Hosszabbítsa meg a gyártói garancia (jótállás) időtartamát az Auchan áruházban vásárolt műszaki cikkei esetében.
ENNÉL IS TÖBB
Lopásra, balesetre is
Feldőlt, leesett, összetört? Bizonyos termékkategóriák esetén (televíziók, mobil, tablet, laptop, stb.) baleseti meghibásodásokra is fedezetet nyújt.
MENNYIBE KERÜL?
Kalkulálja ki a választott termékhez kapcsolódóan, személyre szabva
HOGYAN IGÉNYELHETŐ?
A vásárlás során kérje eladóink segítségét bármely Auchan áruházban!
A vásárlást követően pedig a vásárlást igazoló dokumentummal (áruházi vásárlás esetén nyugta, online vásárlás esetén e-számla), valamint a termék adataival (gyártó, típus) keresse a Auchan Műszaki Eladói Pult munkatársait.
A biztosítást megkötheti a gombra kattintva vagy az Auchan Műszaki Eladói Pult.
HOGYAN FIZETHETI?
  • egy összegben a termék vásárlása során
  • vagy havi részletekben, amennyiben terméket áruhitel segítségével vásárolta
MILYEN TERMÉKEKRE IGÉNYELHETŐ?
Az Auchan Garancia biztosítás bármely magyarországi Auchan áruházban újonnan, magáncélra vásárolt tartós fogyasztási cikkekre köthető, melyek vételára eléri a 19.990 Ft-ot, de nem haladja meg az 1 000.000 Ft-ot Ft-ot (Tv és Audió termékek esetében a 2 000.000 Ft-ot), háztartási kisgépek esetében pedig a 750.000 Ft-ot.
MI A TEENDŐ, HA MEGHIBÁSODIK A TERMÉK?

Garanciális meghibásodás esetén, ha a gyári garancia még érvényes a termékre, úgy keresse fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt!

Ha a gyári garancia már nem érvényes, vagy a meghibásodásra nem terjed ki, akkor a meghibásodást követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentse be a kárt:

  • ha a szerződését 2017.07.16. után kötötte, akkor a (06 1) 477 4125-ös információs vonalon,
  • ha a szerződését 2017.07.16-ig kötötte, akkor a (06 1) 501 2387-es információs vonalon!

A kár bejelentéséhez szüksége lesz a fedezeti azonosítóra.

Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog Önnek feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy Önnek alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.

Ha a terméket ellopták vagy elrabolták, akkor legfeljebb 24 órán belül tegyen bejelentést, illetve feljelentést a rendőrségen, melynek tartalmaznia kell részletesen az eltulajdonított vagyontárgyakat, és az eltulajdonítás körülményeit.

Ha a termék súlya 10 kg felett van, úgy a terméket igyekszünk az Ön otthonában megjavítani. Ha 10 kg alatti, kérjük, szállítsa be a terméket a megadott javítószervizbe. A 2017.07.16. után biztosított, mobiltelefon és tablet termékkörbe tartozó termékekért futárt küldünk.

Ha a biztosító döntése alapján a termék javítása nem gazdaságos, akkor egy cserére jogosító igazolást fog kapni, melyet az Auchan áruházakban azonos termékkategóriába tartozó termék vásárlásához használhat fel. Természetesen az új termék biztonságáról is gondoskodhat új Auchan Garancia szerződés megkötésével.

Figyelem! A kizárások és mentesülések teljes körű megismeréséhez kérjük, olvassa el a biztosítás feltételeit! A biztosítás részletes feltételei itt tölthetőek le, illetve az Auchan Műszaki Eladói Pultban érhetőek el. A szolgáltatást az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.  nyújtja.

Az Auchan Garancia biztosítást az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. nyújtja, az Auchan Magyarország Kft. biztosításközvetítőként jár el.