Garanciális meghibásodás esetén, ha a gyári garancia még érvényes a termékre, úgy keresse fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt!
Ha a gyári garancia már nem érvényes, vagy a meghibásodásra nem terjed ki, akkor a meghibásodást követő 2 munkanapon belül, hétköznap 9:00-17:00 óra között jelentse be a kárt:
A kár bejelentéséhez szüksége lesz a fedezeti azonosítóra.
Ügyintézőnk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog Önnek feltenni. A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot, aki egy Önnek alkalmas időpontban felméri a meghibásodást.
Ha a terméket ellopták vagy elrabolták, akkor legfeljebb 24 órán belül tegyen bejelentést, illetve feljelentést a rendőrségen, melynek tartalmaznia kell részletesen az eltulajdonított vagyontárgyakat, és az eltulajdonítás körülményeit.
Ha a termék súlya 10 kg felett van, úgy a terméket igyekszünk az Ön otthonában megjavítani. Ha 10 kg alatti, kérjük, szállítsa be a terméket a megadott javítószervizbe. A 2017.07.16. után biztosított, mobiltelefon és tablet termékkörbe tartozó termékekért futárt küldünk.
Ha a biztosító döntése alapján a termék javítása nem gazdaságos, akkor egy cserére jogosító igazolást fog kapni, melyet az Auchan áruházakban azonos termékkategóriába tartozó termék vásárlásához használhat fel. Természetesen az új termék biztonságáról is gondoskodhat új Auchan Garancia szerződés megkötésével.
Figyelem! A kizárások és mentesülések teljes körű megismeréséhez kérjük, olvassa el a biztosítás feltételeit! A biztosítás részletes feltételei letölthetők, vagy az Auchan Pénzügyi Sarokban érhetőek el. A szolgáltatást az Aegon Magyarország Zrt. nyújtja, az ONEY Magyarország Zrt. biztosításközvetítőként jár el.
Az Auchan Garancia biztosítást az Aegon Magyarország Zrt. nyújtja,
az ONEY Magyarország biztosításközvetítőként jár el.