Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Ötödik alkalommal nyert Superbrands díjat az Auchan

– A 19 hazai áruházba és 11 benzinkúthoz már 40 millió vásárló tér be évente Budaörs, 2014. május 12. – Idén tizedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország szakértői bizottsága a Superbrands díjakat: 2014-ben az Auchan Magyarország Kft. ötödször érdemelte ki az elismerést. A díj a fogyasztók általi bizalmat is jelképezi, egy 2013-as kutatásban a megkérdezettek 63%-a úgy nyilatkozott a Superbrands-ről, hogy a szimbólum egyet jelent a minőséggel és a megbízhatósággal.

Tizedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország 23 fős szakértői bizottsága a Superbrands díjakat. Az Auchan ötödször részesült ebben az elismerésben, mely nemcsak a szakma, hanem a fogyasztók részéről is kiemelt visszajelzés a vállalat számára.

 

Az Auchan Magyarország az idei elismerést megelőzően már négy alkalommal (2004, 2005, 2007, 2012) is részesült a Superbrands minősítésben, de a 2014-es elismerés különösen fontos a vállalat számára. Az elmúlt években sok jelentős változás történt az áruházlánc életében. Mostanra évente 40 millió vásárló tér be a 19 hazai hipermarketbe és a hozzájuk tartozó 11 benzinkúthoz, a folyamatosan bővülő lánc történetének egyik legnagyobb mérföldköve a 2012-ben történt Cora integráció volt. Ez a minősítés egy olyan piaci visszajelzés, amely arra utal, hogy jó irányba halad a vállalat, hiszen az új áruházakat két év alatt sikerült tökéletesen beilleszteni a már meglévő áruházak közé, a vállalatot egy egységgé kovácsolva. A mostani elismerés a bizalom, megbízhatóság jele, ami megkülönbözteti az áruházláncot a többi piaci szereplőtől.

 

„Az elmúlt két évben számos jelentős változás történt az Auchan Magyarország történetében: a 7 új áruház integrációjával másfélszeresére nőtt a vállalat, a két áruházlánc erősségeit ötvözve fejlődött tovább a mostanra 19 áruházból álló lánc. A sajátmárkás termékkínálatunkat folyamatosan fejlesztjük, töltőállomás hálózatunkat jelenleg is bővítjük, a hazai termelői és gyártói kapcsolatokat erősítjük. A fejlesztések során a minőségi szolgáltatást és kínálatot helyeztük előtérbe, melyekhez a lehetséges legjobb árat párosítjuk. A Superbrands minősítés egy fontos visszajelzés számunkra: azt igazolja, hogy jó irányba haladunk. Továbbra is feladatunknak tekintjük, hogy hozzájáruljunk a vásárlóerő növeléséhez és vásárlóink életminőségének javításához, ezen fogunk dolgozni a jövőben is, minden nap!” – mondta Varga Balázs, az Auchan Magyarország Kft. kereskedelmi terv igazgatója.

 

A szakmai grémium értékelése 2014-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. A Superbrands minősítésnek célja a kiemelkedő márkák bemutatása, melyek pozitív példát jelentenek a többi piaci szereplő számára. Egy 2013-ban készült felmérés szerint a megkérdezettek 87%-a mondta azt, hogy szívesebben választja a Superbrands logóval ellátott termékeket vásárláskor. A kutatásban résztvevők 63%-a számára a Superbrands egyet jelent a megbízhatósággal és a minőséggel.