Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Nagy sikerű dinnyekóstoló sorozattal népszerűsítette az Auchan áruházaiban a magyar dinnyét

Budapest, 2011. július 25. – A jó minőségű magyar dinnye népszerűsítése érdekében az Auchan Magyarország többfordulós kóstoltatást szervezett a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezettel és az Agrármarketing Centrummal együttműködésben. Az áruházlánc július 15-16-án és július 23-án országszerte, minden áruházában görögdinnye-kóstolóval várta vásárlóit, a sorozat augusztus 5-én folytatódik.

„Magyar dinnye, Itthonról-Otthonra!” szlogennel szerveztek kóstolót minden hazai Auchanban, hogy az emberek bevásárló körútjuk megszakítása nélkül kóstolhassanak magyar dinnyét. Nagymértékben növelte mind az akció, mind a magyar dinnye népszerűségét, hogy a nyári időszakban frissítő falatokkal fogadták az Auchan áruházak a vásárlókat. A dinnye-kóstoltató pultoknál több száz kilogramm, kizárólag hazai termesztésű görögdinnye fogyott az ország 12 Auchan áruházában.

Az áruházlánc, amely  a magyar zöldség-gyümölcs termesztés elkötelezett támogatójaként szorosan együttműködik a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezettel, a nyári időszakban a zöldég-gyümölcs osztályokon szinte teljes mértékben magyar termesztésű termékeket forgalmaz és a dinnyeszezon kezdete óta minden Auchan áruházban kizárólag hazai görögdinnye kapható.

„Az Auchan magyar termékek iránti elkötelezettségének egyik példája ez a kóstoló, melynek célja a magyar dinnye népszerűsítése. Az áruházlánc teljes, országos hálózatával csatlakozott az akcióhoz. Ezzel az Auchan Magyarország nagymértékben hozzájárult, hogy ismét ráérezzenek a vásárlók a magyar dinnye kiváló ízére” – foglalta össze az akció sikerét Dr. Mártonffy Béla, a Zöldségtermelők Országos Szövetségének elnöke.