Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Időutazás az Auchan matricagyűjtő albumával

– Az áruházlánc első matricagyűjtő kampánya a családokat célozza meg az iskolakezdési szezonban Budaörs, 2014. szeptember 4. – „Arnold és Oszkár utazása az időben” című matricagyűjtő albumot ad ki az Auchan, amely szeptember 5-től elérhető az áruházakban. A két főhős, az okos kisfiú és társa, a beszélő szurikáta, az őskorban, az ókorban és a középkorban él át izgalmas kalandokat. Az album különlegessége, hogy minden egyes képkockáját digitális rajztáblán, kézzel rajzolták. A lektorálást egyetemi és középiskolai oktatók (paleontológus és történész szakemberek) végezték, azt a célt szem előtt tartva, hogy játszva tanuljanak a gyermekek. A matricagyűjtő album bevonja az olvasót is: a gyermekek kérdésekre adhatnak válaszokat, rejtvényt fejthetnek, és izgalmas feladványokat oldhatnak meg. Az album 3 éves kor felett, szülői segítséggel forgatható.

Az áruházlánc vásárlói minden elköltött 2000 forint után ajándék matricacsomagot kapnak, Arnold és Oszkár történeteinek színes részleteit felfedő matricákkal. Az áruházakban pedig időgépes fotófal várja a gyermeket, 10 héten át, ezáltal ők is a történet részeseivé válhatnak.

A megvásárolható albumba a gyerekek maguk ragaszthatják be a színes matricákat, melyek számának növekedésével válik egyre teljesebbé a két hős története. Összesen 166 matrica gyűjthető, minden fejezetet egy nagyobb, több matricából álló kép zár. Az ajándék matricák mellett 99 forintért meg is vásárolható a csomag, melyben 5 darab matrica található.

 

Az Auchan extra gyűjtési lehetőséget is kínál: MasterCard, vagy Maestro típusú bankkártyával történő fizetés esetén plusz egy, Auchan vásárlókártyával történő fizetés esetén plusz kettő matricacsomagot kapnak a vásárlók. A matricagyűjtő album 590 forintért vásárolható meg.

A kampány részeként a promóció ideje alatt (2014.09.05. – 2014.11.06.) online játék is várja a gyermekeket az idoutazas.auchan.hu oldalon, számos megnyerhető „Arnold és Oszkár” relikviával: tornazsákkal, bögrével, tolltartóval és egyéb ajándékkal. Korszakonként ügyességi játékkal várja a weboldal a szórakozni vágyókat, a 10 hetes nyereményjáték során 90 ajándékcsomag várja a játékosokat: játékonként a heti három legügyesebb résztvevő részesül ajándékcsomagban.

 

„Egy igazi kihívás volt, hogy a hazai kereskedelmi piacon egyedi albummal jelenjünk meg, amely egyszerre közvetít értéket és szórakoztat. Az album tervezési, kivitelezési munkálatai hazánkban, neves szakemberek közreműködésével zajlottak, a Café Design vezetésével. Marketinges munkatársaim és az ügynökségi szakemberek szoros együttműködésének eredményeként reméljük, egy igazán különleges kiadvány született, amit a gyermekek szívesen fognak forgatni.” – mondta el Gál Judit, kommunikációs menedzser.