Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Egyre népszerűbbek a hagyományos érlelésű sonkák, ezeket keresik a vásárlók

– Az Auchan áruházak csemegepult forgalmának tavaly már 70%-át hazai gyártók termékei tették ki Budaörs, 2013. március 21. – Az Auchan Magyarország Kft. húsvéti kínálatában idén megtalálhatóak a neves húsipari gyártók kedvelt húsvéti termékei mellett a kisebb, hazai gyártók hagyományos érlelésű sonkái is. Az egyre népszerűbb, hagyományos érlelésű parasztsonka és parasztlapocka az idei év slágerei lesznek várhatóan, ezekből hatalmas készlettel, mintegy 130 tonnával készül az áruházlánc. A hazai ízeket keresik a vásárlók, tavaly az Auchan áruházak csemegepult forgalmának már 70%-át hazai gyártók termékei tették ki.

Az idei húsvéti kínálatban számos akcióval várja az Auchan a vásárlókat: 2013. március 22-től 30-ig a füstölt hátsó csülök 839 Ft/kg, Régimódi füstölt-főtt csülök 1290 Ft/kg, füstölt, kötözött lapocka már 949 Ft/kg, míg hagyományos érlelésű parasztlapocka már 1259 Ft/kg, hagyományos érlelésű parasztsonka pedig 1449Ft/kg akciós áron kapható az áruházakban. A hagyományos érlelésű parasztsonka az egyik legnépszerűbb termék húsvétkor, a forgalom közel 60%-át teszi ki. Az ünnepi időszak kiemelt a megnövekedett érdeklődés miatt, így parasztsonkából és parasztlapockából összesen mintegy 130 tonnás készlettel várja vásárlóit az Auchan.

Az élénk húsvéti forgalom miatt az áruházlánc kibővítette a termékválasztékot is, összesen 25-30 féle új csemegeáru várja a vásárlókat az áruházak pultjaiban. Az idei évtől kezdve forgalomba kerülnek az Auchanban a hazai termelők limitált mértékben gyártott, adalék- és vegyszermentes, hagyományos technológiával és hazai ízekkel készült termékei, mint pl. a füstölt sertés dió, a 110 napig érlelt szalámi, a törpesonka, a mangalica vastag- és vékonykolbász, és a mangalica szalonna. A vásárlók egyre tudatosabban keresik a tradicionális gyártással előállított árukat és figyelik, hogy hazai gyártók terméke legyen, ezen szempontok figyelembevételével az Auchan a lehető legvonzóbb termékkínálatot állította össze. Széles, minden pénztárcához idomuló termékkínálattal, az Auchan diszkont árpolitikájának megfelelően, a lehető legolcsóbb árakon kínálja termékeit az áruházlánc, ezzel is hozzájárulva a vásárlóerő növeléséhez.

A magyar beszállítók termékeinek népszerűsége folyamatosan nő az Auchanban. A csemegepult tavalyi évi forgalmának mintegy 70%-át hazai gyártók termékei tették ki,. A tavalyi Cora integráció során számos új, hazai gyártóval vette fel a kapcsolatot az Auchan, ezzel sikerült még szélesebb termékkínálatot kialakítani a vásárlók számára. Az áruházlánc a jövőben tovább szeretné növelni a hazai gyártók termékeinek arányát a kínálatban, hogy még magasabb minőséget és kedvező árat kínálhasson vevőinek.

„Idén bővítettük csemegepult kínálatunkat, így a népszerű parasztsonka mellett már a limitált mennyiségeket gyártó, hazai vállalkozások hagyományos érlelésű termékei is megtalálhatóak áruházaink pultjaiban. Az újdonságok, és a már bevált kedvencek mellett jelentős akciókkal is szeretnénk segíteni vásárlóinknak, hogy minden családban minőségi sonka kerüljön a húsvéti asztalra – mondta Gál Judit, az Auchan kommunikációs menedzsere.