Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Bővebb választékkal és nagyobb árukészlettel készül az Auchan az idei húsvéti szezonra

Budaörs, 2011. április 18. – Áprilisban kibővített bárány- és vadhúskínálattal, 8%-kal nagyobb friss élelmiszer árukészlettel és az egyik legszélesebb csokifigura választékkal várja az Auchan az idei húsvéti bevásárlásra érkező vevőket. Egyre több minőségi termék fogy, idén 30-35 ezer kilogrammal több friss élelmiszer értékesítésével számol az áruház a tavalyi évhez képest. Összességében mintegy 340-350 tonna húsvéti szezontermék eladásával számol az áruházlánc.

2010-ben 1,8%-ot fejlődött a forgalom, az eladott mennyiség pedig 5,7 %-ot. A tavalyi eredményeknek köszönhetően a tervek szerint 2011-ben is nőni fog az eladás, így 8 százalékkal nagyobb friss élelmiszer mennyiséget foglaltak le az áruházak, a kínálatot pedig bővítették a húsvéti szezonra.

Összességében 30-35 ezer kilogrammal több friss élelmiszer eladására számít a hipermarketlánc, mint tavaly. Mivel évről-évre nő a magasabb minőségű termékek piaci része – amely tavaly mintegy 40% volt – az Auchan az idei évben tovább bővíti termékkínálatát és beszállítói hálózatát. A megszokott választék mellett 4 új üzem termékeit is bemutatja az áruházlánc, 12-15 új termékkel.

Ami a húskínálatot illeti, a hagyományos húsvéti ételeken túl (füstölt tarja, kötözött sonka, füstölt csülök) egyéb húskülönlegességekkel is várja vásárlóit az Auchan. Vaddisznó és őzhús, valamint báránycomb, báránylapocka és báránypörkölthús is kapható lesz minden Auchan áruházban, április első napjaitól. Ezek mellett egy kimondottan egyedi termékkel, csirkemell filéből készített kötözött sonkával is készül az áruház, amely a tesztek során nagyon népszerűnek bizonyult.

A húsvéti szezonban azonban a csokoládé figurák, így a csokinyuszik és csokitojások a legnépszerűbbek, rendkívül széles választékkal várja az Auchan a vásárlóit. A hagyományos csokifigurák mellett a játékokkal kombinált csokoládé termékekre is nagy a kereslet, de sok újdonsággal is bővítette idei termékkínálatát az áruházlánc.