Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Auchan saját márkás tusfürdők, habfürdők és samponok az idei Pakk-díjazottak között

Budaörs, 2012. június 18. – Tavaly az Auchan saját márkás chipsét díjazta a szakma, idén illatszerek kategóriában, „Habok a flakonban” című pályázatával nyert harmadik helyezést a vállalat a Kreatív által szervezett Pakk csomagolásdizájn-versenyen. Világmárkák másolásáról szó sem volt, helyette egyedi sajátmárkás, fiatalos és dinamikus arculat kialakítása volt a cél.

A Habok a flakonban c. pályázatban 20 termék szerepelt, a cél az egységes design kialakítása volt a habfürdők, tusfürdők és samponok körében egyaránt. A koncepció nem csak a címke tervezéséig terjedt: a flakon, a kupakok, az ívek, a színek, minden részlet egyedi tervezésű. Nem a világmárkák másolása volt a cél, hanem a sajátmárkás termékek arculatának egyedi kialakítása. A célcsoport pedig elsősorban a női vásárlókör volt ezúttal.

 

A több mint 1 évig tartó munka motorja és lelke Kecsmár Zita, sajátmárkás csomagolóipari menedzser kolléganőnk volt, de mind a beszerző, mind a minőségfejlesztő menedzser kollégák segítették munkáját, a grafikai kivitelezést pedig a Royal Rocket Grafikai Stúdió Kft. végezte. Igazi csapatmunka volt a vásárlókért, ezért is vagyunk büszkék erre a díjra” – nyilatkozta Gillemot Katalin, az Auchan kommunikációs és fenntartható fejlődés igazgatója.