Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Újabb környezetbarát megoldással állt elő az Auchan

Tovább bővül az Auchan környezetbarát csomagolóeszközeinek palettája. A mai naptól a pékárukat már textiltasakban is hazavihetjük. A kétféle méretben megvásárolható, praktikus és mutatós tárolók moshatók, így többszörösen is felhasználhatók.

Az Auchan fenntarthatósági stratégiájának részeként már korábban is jelentőss környezetbarát intézkedéseket valósított meg, így például jóval a jogszabályi kötelezettség előtt kivonta kínálatából az egyszer használatos műanyagtermékeket, az egyszer használatos bevásárlótáskák helyett bevásárló kartondobozzal,  újrahasznosítható papír- és többször használatos műanyag táskákkal, illetve a 100%-ban lebomló bevásárlótáskákkal várja vásárlóit. Tavaly októberben a zöldség- és gyümölcsosztályon bevezették a környezetbarát, többször használatos, könnyen tisztítható, egyszerre hat termék tárolására is alkalmas gyümölcs- és zöldségtáskákat; a mosható, három darabos Retasakokat; illetve a 100 %-ban lebomló, biológiai alapanyagokból készült zacskókat. Mindezek mellett pedig  már ruhaneműből is válogathatunk környezetbarát megoldásokat. 

Ennek a stratégiának egy következő állomását jelentik a mosható, többször használatos biopamut tasakok, amelyekben a pékárukat vihetjük haza. Az új csomagolóeszközök két méretben, 30x30 és 30x45 centiméteres változatban érhetők el, és 299 és 349 forintos áron vásárolhatók meg. Az újrafelhasználást a vállalat praktikus megoldással segíti, a vonalkódot ugyanis a tasakok oldalán helyezték el, így az első használatot követően egyszerűen levágható. A terméket az Auchan csomagolásmentesen helyezi ki az áruházakba, amivel szintén erősítik a környezetvédelem irányába tett lépéseiket, emellett pedig praktikus megoldás is, hiszen a vásárlók azonnal beletehetik a pékárukat. 

„Az Auchannál folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára minél több fenntartható megoldást kínáljunk. Tavaly októberben a zöldség- és gyümölcsrészlegünkön vezettünk be három környezetbarát csomagolóeszközt, idén tavasztól pedig már a pékáruk vásárlásánál is fenntartható alternatívával várjuk őket. A biopamut tasakjainkra különösen büszkék vagyunk, hiszen igyekeztünk úgy megalkotni őket, hogy ezzel a választással ne csak óvjuk a környezetünket, hanem vásárlóink számára dizájnos megoldást kínáljunk” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan Magyarország kommunikációs és CSR igazgatója. 

Díjesővel zárta az áprilist az Auchan

Tizenharmadik alkalommal rendezték meg a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” versenyét, amelyen idén kimagasló eredménnyel szerepelt az Auchan Magyarország, ugyanis mind a három nevezett pályázata dobogóra került. Ezúttal hat kategóriában lehetett indulni, az Auchan pe...

Tovább olvasom
Az Auchané lett az év egyik legnagyobb innovációja

Díjat kapott az áruházlánc “Gazdától az Asztalig” prémium sajátmárkás termékcsaládja. A meghatározható vásárlói, fogyasztói igényekre választ kínáló megoldásokat díjazta a Trade Magazin „Inno d’Or – Év Innovációja 2021” elnevezésű versenye. Az Auchan Magyarország prémium sajátmár...

Tovább olvasom
Tájékoztatás termékvisszahívásról - Helcom gyümölcssaláta cu...

Kedves Vásárlóink! Hatósági kötelezésre, biztonsági okokból a termék forgalmazója, a Engelan-HELLAS Kft. visszahívja az alábbi azonosítókkal rendelkező Helcom gyümölcssaláta cukrozott lében hőkezeléssel tartósítva 820 g megnevezésű terméket.

Tovább olvasom