Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Levásárolható támogatást kapott az Országos Mentőszolgálat az Auchantól

Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió Bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a hűségkártyával rendelkező vásárlók is csatlakozhatnak május végéig. A vásárlók eddig a vásárlásaik után járó Bizalompontjaikból 16 milliót ajánlottak fel a mentőknek. Az áruházlánc viszont már most átadta az OMSZ-nak a levásárolható Bizalomkártyákat annak érdekében, hogy a szervezet mielőbb szétoszthassa azokat a munkatársai között.

Alig két hete volt a Mentők napja Magyarországon, és ez alkalomból az Országos Mentőszolgálat főigazgatója, dr. Csató Gábor beszámolt arról, hogy milyen emberfeletti munkát végeztek és végeznek mind a mai napig a járványidőszakban. Ők mennek ki a fertőzés-gyanús esetekhez, azonosítják a fertőzötteket és szállítják kórházba azokat, akiknek orvosi ellátásra van szükségük. Eddig 15 ezer fertőzés gyanús vagy igazoltan koronavírus fertőzött betegnek nyújtottak segítséget, mintegy 40 ezer ember járványügyi mintavételét végezték el, ésa koronavírus kapcsán több mint 420 ezer kilométert tettek meg.

Az Auchan cégkultúrájától nem idegen a szolidaritás, így egyértelmű volt, hogy segítik az egészségügyben dolgozókat, közülük is – a kereskedelemhez hasonlóan – frontvonalban helytálló mentősöket. Április közepe óta szállítanak nagy mennyiségben friss gyümölcsöket a vidéki és fővárosi mentőállomásokra, hiszen a szolgálatot teljesítőknek sokszor a vitamindús étkezésre sincs elég idejük.

A friss gyümölcsökön kívül pedig ma 10 millió Bizalompontot adtak át az Országos Mentőszolgálatnak. A kártyákra feltöltött levásárolható pontok összesen 5 millió forintot érnek. A Bizalomkártyákat az Országos Mentőszolgálat a munkatársai között osztja szét, hogy ezzel is segítsék a kemény munka mellett a mindennapjaikat és a családjaik életét.

„A járvány elleni küzdelemben ott vagyunk a frontvonalban – mondja Dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója. – Sokat jelent minden gesztus, nagyon örülünk a levásárolható pontoknak és a friss gyümölcsöknek is. Ez is hozzájárul ahhoz, hogy minden nap újult erővel folytassuk a munkánkat.”   

„Örülök, hogy segíthettünk, de talán még nagyobb boldogság azt látni, hogy a vásárlóink csatlakoztak hozzánk és elképesztően sok bizalompontot ajánlottak föl a céges adomány mellé. Remek érzés megtapasztalnia egy kereskedőnek, hogy a vásárlóiból igazi közösség kovácsolódik össze, akik egy jó ügyért képesek hihetelen erővel együtt megmozdulni” – mondja Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.

Az Auchan Magyarország tehát ma átadta az Országos Mentőszolgálatnak a céges adományt, a vásárlók bizalompontjaiból összegyűlt forintokat pedig június elején kapja meg az OMSZ, hiszen addig még további felajánlásokkal lehet növelni a adományt.

Díjnyertes Auchan-promóciók

Két 2019-es vásárlói promóciójával is dobogós helyzést ért el az Auchan a Trade Magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2019” versenyén. A “Kulcs az új lakásodhoz” ezüstérmet érdemelt ki a kereskedelem kategóriában.

Tovább olvasom
Az azonnali zöldmegoldások mellett döntött az Auchan

Évről évre nagyobb hangsúlyt kap a környezetvédelem és a fenntartható élelmezés, amiben az élelmiszeriparnak és a kereskedelmi láncoknak nagy a felelőssége. Egyre több ország határolja el magát az egyszer használatos műanyagok forgalmazásától, Franciaországban januártól, New York...

Tovább olvasom
Az online térben is keresi hazai beszállítói partnereit az A...

A piacok bezárása, a HoReCa szektor kiesése csupán néhány azon nehézségek közül, amelyekkel a hazai élelmiszer-beszállítóknak és a termelőknek a járvány miatt szembe kellett nézniük. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Piactér elnevezésű online platformja segítséget nyújthat az...

Tovább olvasom