Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Díjesővel zárta az áprilist az Auchan

Tizenharmadik alkalommal rendezték meg a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” versenyét, amelyen idén kimagasló eredménnyel szerepelt az Auchan Magyarország, ugyanis mind a három nevezett pályázata dobogóra került. Ezúttal hat kategóriában lehetett indulni, az Auchan pedig kettőben kapott aranyérmet és az online/digitális kategóriában az ezüst is az övé lett.

Hat kategóriában érkeztek pályázatok az FMCG-piac szereplőitől a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2020” versenyére, amelyből az Auchan Magyarország két kategóriában három díjat is kapott. A Trade Magazin pályázatán az online/digitális kategóriában rögtön az első két helyezést is elhozták, ami nem meglepő, hiszen az utóbbi időszakban a digitalizáció az egyik legfontosabb szerepet játszotta a vállalat életében. Vásárlói hűségprogramjuk, a Bizalomkártya Program már régóta online platformon zajlik, amihez most hozzákapcsolták a digitális adományozást és a kuponakciót is. Az újonnan digitálissá tett aktivitásaikat arany- és ezüstéremmel díjazták. A „Támogasd a hősöket” Bizalompont Adományozási Programmal a mentősök járványhelyzetben nyújtott emberfeletti munkáját szerették volna elismerni és támogatni, ami első helyezést ért a Trade versenyén. Az ezüstérem is az Auchannak járt ebben a kategóriában a „Nyerj egy új Toyota Yaris-t digitális kuponjaiddal” nyereményjátékért. Ezenkívül még egy kategóriát megnyertek, a kereskedelmi kategóriában a karácsonyi Júlia CSR kampányuk vitte el a fődíjat. A kis plüss hódok eladásával a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtöttek eredményesen egy életmentő diagnosztikai műszer megvásárlására. 

"Büszkék vagyunk arra, hogy vásárlóinkkal közösen ilyen fontos ügyek mellé állhatunk és mindig nagyon jó érzés pozitív visszaigazolást kapni arról, hogy jó úton járunk. Köszönjük az elismeréseket a Trade Magazin csapatának és a szakmai zsűrinek egyaránt!” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan Magyarország kommunikációs és CSR igazgatója. 

Budapest, 2021. május 3.

Tájékoztatás termékvisszahívásról

Biztonsági okokból a termék forgalmazója, az AUCHAN Magyarország Kft. felelős élelmiszer-forgalmazóként visszahívja az alábbi azonosítóval rendelkező Auchan csokoládéízű jégkrém (42,1%), vaníliaízű jégkrém (42%), csokoládéízű szósszal (8,5%), zsírszegény kakaós cukormázzal (3,9%)...

Tovább olvasom
Tájékoztatás termékvisszahívásról - Auchan Nívó és Auchan Op...

Biztonsági okokból a termék forgalmazója, az AUCHAN Magyarország Kft. felelős élelmiszer-forgalmazóként visszahívja az alábbi azonosítóval rendelkező Auchan Nívó Ételízesítő 15 féle zöldséggel és fűszerrel 250 g, Auchan Nívó Ételízesítő 15 féle zöldséggel és fűszerrel 500 g, Auch...

Tovább olvasom
A VOLTEUM APPLIKÁCIÓVAL MÁR AZ AUCHAN ÁRUHÁZAK ÉS AZ AUCHAN ...

A Volteum nevű navigációs alkalmazás az elektromos autózás talán legnagyobb problémájára, a hosszabb távolságokra történő utazástervezésre ad költséghatékony megoldást. A hiánypótló elektromos autós alkalmazás első partnerei az Auchan Magyarország Kft. és az Auchan Korzókat üzeme...

Tovább olvasom