Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Az online térben is keresi hazai beszállítói partnereit az Auchan

A piacok bezárása, a HoReCa szektor kiesése csupán néhány azon nehézségek közül, amelyekkel a hazai élelmiszer-beszállítóknak és a termelőknek a járvány miatt szembe kellett nézniük. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Piactér elnevezésű online platformja segítséget nyújthat azoknak a termelőknek akiknek most bevételkieséssel kell számolniuk. A kezdeményezéshez azonnal csatlakozott az Auchan Magyarország, aki már meg is kezdte a lehetséges partnerkapcsolatok feltérképezését, hogy a jelenlegi helyzetben is minél több magyar beszállítóval bővítse partnerkapcsolatait.

Már elérhető a Nemzeti Agrárgazdasági KamaraNAK Piactér elnevezésű felülete, amelyet az élelmiszeripar nehézségekkel küzdő szereplőinek a megsegítésére hoztak létre. A kezdeményezéshez csatlakozott az Auchan áruházlánc is. A platform célja a vállalkozások közötti üzleti kapcsolat gördülékeny kialakítása, ami a mostani helyzetben bajba jutott termelőknek és élelmiszer-előállítóknak segíthet készleteik könnyebb értékesítésében.

„Az Auchannál kereskedelmi stratégiánk fontos eleme a hazai beszállítókkal való szoros együttműködés annak érdekében, hogy garantáljuk a minőségi termékválasztékunkat.  Célunk, hogy a piaci lehetőségekhez mérten minden területen előnyben részesítsük a magyar termékeket. Így például a zöldség-gyümölcs választékunk 60%-a, a baromfihús 92%-a, és a sertéshús 96%-a magyar beszállítótól érkezik polcainkra”– mondta Yann Oudeard, az Auchan termékigazgatója.

A NAK Piactér felületén elsősorban olyan élelmiszertermelők és -előállítók jelentkezését várják, akik kereskedelmi mennyiségű termékkel rendelkeznek, kereskedői oldalon pedig azokét, akik a megadott tételben vásárolni szeretnének. A felek regisztráció után kerülhetnek be az online Piactér nyilvántartásába, aminek legfontosabb célja, hogy a kapcsolatfelvételt megkönnyítésével, a digitális térben tegye lehetővé a kereslet és a kínálat találkozását.

Levásárolható támogatást kapott az Országos Mentőszolgálat a...

Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió Bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a hűségkártyával rendelkező vásárlók is csatlakozhatnak május végéig. A vásárlók eddig a vásárlásaik után járó Bizalompontjaikból 16 milliót ajánlottak fel a me...

Tovább olvasom
Díjnyertes Auchan-promóciók

Két 2019-es vásárlói promóciójával is dobogós helyzést ért el az Auchan a Trade Magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2019” versenyén. A “Kulcs az új lakásodhoz” ezüstérmet érdemelt ki a kereskedelem kategóriában.

Tovább olvasom
Az azonnali zöldmegoldások mellett döntött az Auchan

Évről évre nagyobb hangsúlyt kap a környezetvédelem és a fenntartható élelmezés, amiben az élelmiszeriparnak és a kereskedelmi láncoknak nagy a felelőssége. Egyre több ország határolja el magát az egyszer használatos műanyagok forgalmazásától, Franciaországban januártól, New York...

Tovább olvasom