Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Az Auchané lett az év egyik legnagyobb innovációja

Díjat kapott az áruházlánc “Gazdától az Asztalig” prémium sajátmárkás termékcsaládja. A meghatározható vásárlói, fogyasztói igényekre választ kínáló megoldásokat díjazta a Trade Magazin „Inno d’Or – Év Innovációja 2021” elnevezésű versenye. Az Auchan Magyarország prémium sajátmárkás, Martontejjel közösen kifejlesztett termékcsaládja a kereskedelmi márka kategóriában bizonyult az egyik legjobbnak.

Elnyerte az Év Innovációja 2021 címet az Auchan Magyarország. A kiírás során olyan előremutató megoldásokat kerestek, amelyek meghatározó és nevesíthető fogyasztói igényekre adnak választ. Az áruházlánc “Gazdától az asztalig” tejtermékcsaládjának az első terméke, a tej 2019 novemberében jelent meg az áruházak polcain, majd 2020-tól tovább bővült a tejföllel, a vajjal, a kefirrel, a mascarpone-val, különböző gomolya- és trappista sajtokkal. A Martontejjel ráadásul az Auchan egy teljesen egészséges, friss és fenntartható termékcsaládot kínál a vásárlóknak, mivel ezek gyártása közvetlenül a tehenészet területén történik, 100%-ban zöldenergia felhasználásával.  Az egyedülálló lenmag alapú, GMO-mentes takarmányozási technológia hatására a Martontej által gyártott tejben és az ebből készült tejtermékekben a megemelkedett Omega-3 zsírsavnak köszönhetően a telített és telítetlen zsírsavak aránya olyan mértékű, melynek már igazolhatóan kedvező hatása van az egészség megőrzésében. A tejtermékekben számos, szervezetünk számára hasznos vitamin és ásványianyag található.

A termékcsalád ezenkívül teljes mértékig az Auchan „Gazdától az asztalig” programjának a része, ami nem csak arra biztosíték, hogy kiváló minőségű termékekről van szó, de arra is, hogy a teljes gyártási folyamaton át szigorúan nyomon követhető az élelmiszerek előállítása a csomagoláson lévő QR kód segítségével.

„Nagyon örülünk, hogy az Auchan sajátmárkás tejtermékcsaládja ilyen előkelő díjban részesült. A “Gazdától asztalig” programunkat is azért hoztuk létre, hogy termékeink ne csak frissek és kiváló minőségűek, hanem innovatívak is legyenek. A csomagoláson lévő QR kóddal egy lehetőséget biztosítunk vásárlóinknak, hogy amennyiben szeretnék, vissza tudják követni az adott termék eredetét” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója.

 

Díjesővel zárta az áprilist az Auchan

Tizenharmadik alkalommal rendezték meg a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” versenyét, amelyen idén kimagasló eredménnyel szerepelt az Auchan Magyarország, ugyanis mind a három nevezett pályázata dobogóra került. Ezúttal hat kategóriában lehetett indulni, az Auchan pe...

Tovább olvasom
Újabb környezetbarát megoldással állt elő az Auchan

Tovább bővül az Auchan környezetbarát csomagolóeszközeinek palettája. A mai naptól a pékárukat már textiltasakban is hazavihetjük. A kétféle méretben megvásárolható, praktikus és mutatós tárolók moshatók, így többszörösen is felhasználhatók.

Tovább olvasom
Tájékoztatás termékvisszahívásról - Helcom gyümölcssaláta cu...

Kedves Vásárlóink! Hatósági kötelezésre, biztonsági okokból a termék forgalmazója, a Engelan-HELLAS Kft. visszahívja az alábbi azonosítókkal rendelkező Helcom gyümölcssaláta cukrozott lében hőkezeléssel tartósítva 820 g megnevezésű terméket.

Tovább olvasom