Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Az Auchané lett az év egyik legnagyobb innovációja

Díjat kapott az áruházlánc “Gazdától az Asztalig” prémium sajátmárkás termékcsaládja. A meghatározható vásárlói, fogyasztói igényekre választ kínáló megoldásokat díjazta a Trade Magazin „Inno d’Or – Év Innovációja 2021” elnevezésű versenye. Az Auchan Magyarország prémium sajátmárkás, Martontejjel közösen kifejlesztett termékcsaládja a kereskedelmi márka kategóriában bizonyult az egyik legjobbnak.

Elnyerte az Év Innovációja 2021 címet az Auchan Magyarország. A kiírás során olyan előremutató megoldásokat kerestek, amelyek meghatározó és nevesíthető fogyasztói igényekre adnak választ. Az áruházlánc “Gazdától az asztalig” tejtermékcsaládjának az első terméke, a tej 2019 novemberében jelent meg az áruházak polcain, majd 2020-tól tovább bővült a tejföllel, a vajjal, a kefirrel, a mascarpone-val, különböző gomolya- és trappista sajtokkal. A Martontejjel ráadásul az Auchan egy teljesen egészséges, friss és fenntartható termékcsaládot kínál a vásárlóknak, mivel ezek gyártása közvetlenül a tehenészet területén történik, 100%-ban zöldenergia felhasználásával.  Az egyedülálló lenmag alapú, GMO-mentes takarmányozási technológia hatására a Martontej által gyártott tejben és az ebből készült tejtermékekben a megemelkedett Omega-3 zsírsavnak köszönhetően a telített és telítetlen zsírsavak aránya olyan mértékű, melynek már igazolhatóan kedvező hatása van az egészség megőrzésében. A tejtermékekben számos, szervezetünk számára hasznos vitamin és ásványianyag található.

A termékcsalád ezenkívül teljes mértékig az Auchan „Gazdától az asztalig” programjának a része, ami nem csak arra biztosíték, hogy kiváló minőségű termékekről van szó, de arra is, hogy a teljes gyártási folyamaton át szigorúan nyomon követhető az élelmiszerek előállítása a csomagoláson lévő QR kód segítségével.

„Nagyon örülünk, hogy az Auchan sajátmárkás tejtermékcsaládja ilyen előkelő díjban részesült. A “Gazdától asztalig” programunkat is azért hoztuk létre, hogy termékeink ne csak frissek és kiváló minőségűek, hanem innovatívak is legyenek. A csomagoláson lévő QR kóddal egy lehetőséget biztosítunk vásárlóinknak, hogy amennyiben szeretnék, vissza tudják követni az adott termék eredetét” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója.

 

Bizalmat érdemel, aki OkAuchan vásárol! Egyre inkább a digit...

Az október idén a Bizalom hónapja az Auchannál, így aki október 1. és 30. között használja az Auchan új applikációját, az most különösen jól járhat. A vállalat ugyanis 20 millió Bizalompontot, azaz 20 millió forintot ad az első 10 ezer felhasználónak. Ezenkívül az akció ideje ala...

Tovább olvasom
Rehabilitációs játszótérrel bővült a Semmelweis Egyetem II. ...

Budapest, 2022. október 3. — Ma adták át azt a rehabilitációs játszóteret, amely a Semmelweis Egyetem II. Sz. Gyermekgyógyászati Klinika udvarán épült az Auchan Magyarország tavaly év végi jótékonysági kampányából befolyt 16 millió forintból. A vállalat már harmadszor támogatta i...

Tovább olvasom
Tájékoztatás termékvisszahívásról - Auchan Kandírozott Gyömb...

Biztonsági okokból az alábbi azonosítókkal rendelkező „AUCHAN KANDÍROZOTT GYÖMBÉR 100g” megnevezésű terméket aflatoxin B1 szennyeződés gyanúja miatt visszahívjuk.

Tovább olvasom