Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Az Év Zöld Nagyvállalata, valamint Érték és Minőség Nagydíjas az Auchan

A napokban két jelentős elismerésben részesült az Auchan Magyarország. Szisztematikusan végrehajtott fenntarthatósági lépéseiért az Év Zöld Nagyvállalata lett a Green Awards-on, prémium sajátmárkás tejtermékcsaládja pedig Érték és Minőség Nagydíjat kapott és jogosultságot a díjat hirdető védjegy használatára.

Az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot 2022-ben ötödik alkalommal írták ki. Az a termék vagy szolgáltatás, ami elnyeri a díjat, a magas minőséget tanúsító védjegy-használatra is jogosult. A pályázat célja, hogy a díjazással is előmozdítsa a nemzetközi piacon versenyképes, kiemelkedő minőségű, magas hozzáadott szellemi értéket képviselő áruk előállítását. Ezt a nagydíjat nyerték most el az Auchan prémium sajátmárkás tejtermékei, amelyek a Martontejnél készülnek. A termékcsaládhoz a tejen kívül tejföl, vaj, kefír, mascarpone, különböző gomolya- és trappista sajtok tartoznak. A Martontej által gyártott Auchan sajátmárkás tejtermékek közvetlenül a tehenészet területén készülnek, mindez ráadásul 100%-ban zöldenergia felhasználásával, így az áruházlánc egy teljesen fenntartható termékcsaládot kínálhat vásárlóinak a Gazdától az asztalig programjuk keretében. 

A termékdíj mellett egy rangos vállalati díjjal is jutalmazták az Auchant, a Green Awards-on nyerte el az Év Zöld Nagyvállalata címet. Ezzel elismerték a 2019 óta következetesen végrehajtott fenntarthatósági lépéseiket, amelyekbe a kínálat kialakítása és a csomagolóeszközök fokozatosan történő környezetbarátra cserélése éppúgy beletartozik, mint az áruházak működésének fenntarthatóbbá tétele. Az elmúlt időszak legjelentősebb intézkedése az egyszer használatos műanyagzacskók kivonása volt a zöldség-gyümölcs és a pékáru részlegekről, amit a piacon elsőként lépett meg a vállalat. Az áruházi működést pedig ledesítéssel, e-chargerek telepítésével és a nagy hűtőberendezések korszerűre cserélésével teszik energiahatékonyabbá.

„Büszkék vagyunk az új díjainkra, mert ezekkel olyan területeinket ismerték el, amelyek kiemelten fontosak számunkra. A fenntarthatóság az egész vállalati működésünket áthatja, az erre irányuló stratégiánkat igyekszünk lépésről lépésre, de nagyon következetesen végrehajtani. Nem titkolt szándékunk, hogy a konkrét intézkedéseinkkel szemléletet formáljunk és példát is mutassunk, mint ahogy tesszük ezt az esélyegyenlőségi kérdésekben, például a  megváltozott munkaképességű munkatársaink foglalkoztatása esetében. Ami pedig a másik díjunkat illeti, különös figyelmet fordítunk a minőségi, egészséges és tudatos termékkínálatunkra. Jó érzés, hogy prémium tejtermékcsaládunkat nemcsak a vásárlóink kedvelték meg, hanem a szakma is elismeri” – Széll Hajnalka, az Auchan HR és kommunikációs igazgatója. 

Budapest, 2022. szeptember 12.

Tájékoztatás termékvisszahívásról - AN MEGGYES SÖR 0,33L

Biztonsági okokból az alábbi azonosítókkal rendelkező „AN MEGGYES SÖR 0,33L” megnevezésű terméket visszahívjuk.

Tovább olvasom
Az Auchan és a Magyar Vöröskereszt ismét közös karácsonyi gy...

A Magyar Vöröskereszt december első két hétvégéjén az ország összes Auchan áruházában várja a nélkülözőknek szánt adományokat. Elsősorban tartós élelmiszerekre, valamint tisztító- és tisztálkodási szerekre van szükség, de az ünnepek előtt szívesen fogadják az édességet, szaloncuk...

Tovább olvasom
Négy karácsonyi stílust kínál az ünnepi szezonra az Auchan

Hivatalosan még nem érkezett meg a tél, de hamarosan belépünk az adventi időszakba, amikor sokan már ünnepi díszbe öltöztetik az otthonukat. Ehhez négyféle stílust kínál az Auchan, hogy mindenki megtalálja az ízlésének megfelelőt. Egy biztos: az idei karácsony valószínűleg a költ...

Tovább olvasom