Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Nívódíjat kapott az Auchan a hazai termékek népszerűsítéséért

Az Auchan Magyarország Kft. nyerte az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amely immár három éve a szakma egyik legrangosabb elismerése. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által alapított, Nagy István agrárminiszter fővédnöksége alatt álló kitüntetést minden évben az a kereskedelmi társaság kapja, aki a legtöbbet tesz a hazai termékek népszerűsítéséért. Idén a zsűri szerint az Auchan volt ebben a legjobb, ráadásul a járvány okozta helyzetben különösen támogatta a magyar gazdákat.

Az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az Auchan áruházakban kapható magyar termékek aránya, mert a helyi és szezonális termékek forgalmazása központi helyen szerepel a vállalat stratégiájában. Jelenleg is olyan kiemelkedő programok futnak, mint például a „Gazdától az asztalig” elnevezésű saját aktivitás, amely egyre több területet fed le. A friss áruk forgalmazásával a hazai termelőknek és gazdáknak stabil megélhetést biztosít a cég, a vásárlóknak pedig lehetőséget arra, hogy egy következő alkalommal már kedvenc termelőjük kínálatát keressék az áruház polcain. Jelenleg már több mint 100 Auchanban kapható áru rendelkezik a Magyar termék, Hazai termék vagy a Hazai feldolgozású termék védjeggyel, amely garanciát jelent arra, hogy a termék kifogástalanul megfelel a tanúsítási szabályzatban rögzített feltételeknek. 2008 óta ráadásul megduplázódott a helyi forrásokból származó tételek mennyisége, a zöldség-gyümölcs választék 60 százaléka, a baromfihús 92 százaléka, a sertéshús 96 százaléka, a friss tejek, valamint az UHT tehéntejnek pedig 100 százaléka magyar beszállító partnerektől érkezik. 

A Magyar Termék Nonprofit Kft. szerint a Magyar Termék védjegy az elmúlt 14 évben talán még soha nem volt annyira fontos, mint idén, hiszen a járvány hatására még többen keresték a hazai árut.

„Az Auchan Magyarország Kft. és a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2015 óta stratégiai partnerekként segítik a hazai termékek piacra jutását. Az idei évben ez az együttműködés még erősebbé vált, amikor az Auchan és a Magyar Termék közösen léptek fel a „vedd a hazait, védd a hazait” kampányban, ahol az Auchan a mozgalom egyik legaktívabb résztvevőjévé vált. Ezért különösen nagy öröm nekünk is, hogy a Kereskedelmi Nívódíj odaítélésekor honorálták az Auchan aktív szerepvállalását” – mondta el Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft ügyvezetője.

„Hihetetlenül büszkék vagyunk erre a díjra, hiszen a magyar és helyi termékek népszerűsítése nem csak stratégiailag fontos nekünk, de szívügye is a vállalatunknak. Ezért hoztuk létre a Közvetlen Termeltetési Programunkat, amelynek középpontjában a kiváló és ellenőrzött minőség áll. Évről évre azon dolgozunk, hogy minél többet tegyünk ennek irányába és bővítsük a hazai termék kínálatunkat, mert meggyőződésünk, hogy ezzel a termelő és a vásárló is csak jól jár”  – tette hozzá Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója.

Az Auchan tanszergyűjtésével 1 700 családban lett könnyebb a...

A tanévkezdés nagyon megterheli a családi kasszát, főleg, ha több gyereket kell iskolába indítani. Füzetet, írószert és papírárut évente akár többször is, iskolatáskát és tolltartót pedig 2-3 évente veszünk az iskolás gyerekeinknek, derült ki az Auchan adataiból. Az áruházlánc id...

Tovább olvasom
Tájékoztatás termékvisszahívásról: QILIVE HOVERBOARD 8,5 és ...

Kedves Vásárlóink! Biztonsági okokból az alábbi azonosítókkal rendelkező „QILIVE HOVERBOARD 8,5” és „QILIVE ELEKTROMOS ROLLER 6” megnevezésű termékeket visszahívjuk.

Tovább olvasom
A futárral való találkozás nélkül szállít házhoz az Auchan

Tekintettel a járványügyi helyzetre a házi karanténban élők teljesen érintés- és kontaktmentesen rendelhetnek az Auchan nemrég országossá vált online áruházából. 21 ezer termék közül lehet választani, amit akár egy nap alatt bárhova kiszállít a cég. Amennyiben a rendelésnél a kon...

Tovább olvasom