Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Díjnyertes Auchan-promóciók

Két 2019-es vásárlói promóciójával is dobogós helyzést ért el az Auchan a Trade Magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2019” versenyén. A “Kulcs az új lakásodhoz” ezüstérmet érdemelt ki a kereskedelem kategóriában.

Az Auchan Bizalomkártyával rendelkező vásárlóinak meghirdetett akcióban a résztvevők egy újépítésű okoslakásért szállhattak versenybe, amihez a promóció ideje alatt havonta legalább 30.000 Ft értékben kellett vásárolniuk az Auchan áruházaiban, töltőállomásain vagy online boltjaiban. A vonzó, nagyértékű nyeremény és a jól felépített koncepció sikeresen motiválta a vásárlókat a részvételre.

A másik, bronzéremmel díjazott  nyereményjáték szintén a hűségkártyával rendelkező vásárlóknak szólt, minden bor- és pezsgővásárlásra költött 500 Ft után digitális matricát kaptak a vevők, akik ezeket különleges, az általános kínálatban nem kapható francia borokra válthatták be. A digitális matricagyűjtés egyszerű és környezettudatos megoldását találta figyelemreméltónak a magazin szakmai zsűrije.

Figyelemfelhívás - Visszaélés az Auchan nevével!

Kedves Vásárlóink, szeretnénk felhívni figyelmeteket, hogy az Auchan Magyarország a nyereményjátékainak nyerteseit csakis saját felületein és weboldalán teszi közzé, illetve a nyerteseket az adott játékszabályzatban leírt módon közvetlenül értesíti, más oldalakon elhelyezett felu...

Tovább olvasom
Másfél millió forint adomány a Szent László Kórháznak vásárl...

A kiskereskedelmi láncok közül egyedül az Auchanban lehetett kapni azt a Pajzos-Megyer tokaji bort, aminek minden megvásárolt palackja után 500 forintot kapott a koronavírus elleni küzdelemhez a Szent László Kórház. Örömmel tettünk eleget a kérésének, hogy az adománygyűjtő bor r...

Tovább olvasom
Tájékoztatás a vásárlási idősávok eltörléséről

A veszélyhelyzet megszűnésével hatályba lépő jogszabályi előírásoknak megfelelően az Auchan áruházakban is idősáv-korlátozás nélkül vásárolhatnak bármely korcsoport képviselői.

Tovább olvasom