Áruházak Facebook Instagram Youtube Üzenet

Az online térben is keresi hazai beszállítói partnereit az Auchan

A piacok bezárása, a HoReCa szektor kiesése csupán néhány azon nehézségek közül, amelyekkel a hazai élelmiszer-beszállítóknak és a termelőknek a járvány miatt szembe kellett nézniük. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Piactér elnevezésű online platformja segítséget nyújthat azoknak a termelőknek akiknek most bevételkieséssel kell számolniuk. A kezdeményezéshez azonnal csatlakozott az Auchan Magyarország, aki már meg is kezdte a lehetséges partnerkapcsolatok feltérképezését, hogy a jelenlegi helyzetben is minél több magyar beszállítóval bővítse partnerkapcsolatait.

Már elérhető a Nemzeti Agrárgazdasági KamaraNAK Piactér elnevezésű felülete, amelyet az élelmiszeripar nehézségekkel küzdő szereplőinek a megsegítésére hoztak létre. A kezdeményezéshez csatlakozott az Auchan áruházlánc is. A platform célja a vállalkozások közötti üzleti kapcsolat gördülékeny kialakítása, ami a mostani helyzetben bajba jutott termelőknek és élelmiszer-előállítóknak segíthet készleteik könnyebb értékesítésében.

„Az Auchannál kereskedelmi stratégiánk fontos eleme a hazai beszállítókkal való szoros együttműködés annak érdekében, hogy garantáljuk a minőségi termékválasztékunkat.  Célunk, hogy a piaci lehetőségekhez mérten minden területen előnyben részesítsük a magyar termékeket. Így például a zöldség-gyümölcs választékunk 60%-a, a baromfihús 92%-a, és a sertéshús 96%-a magyar beszállítótól érkezik polcainkra”– mondta Yann Oudeard, az Auchan termékigazgatója.

A NAK Piactér felületén elsősorban olyan élelmiszertermelők és -előállítók jelentkezését várják, akik kereskedelmi mennyiségű termékkel rendelkeznek, kereskedői oldalon pedig azokét, akik a megadott tételben vásárolni szeretnének. A felek regisztráció után kerülhetnek be az online Piactér nyilvántartásába, aminek legfontosabb célja, hogy a kapcsolatfelvételt megkönnyítésével, a digitális térben tegye lehetővé a kereslet és a kínálat találkozását.

Figyelemfelhívás - Visszaélés az Auchan nevével!

Kedves Vásárlóink, szeretnénk felhívni figyelmeteket, hogy az Auchan Magyarország a nyereményjátékainak nyerteseit csakis saját felületein és weboldalán teszi közzé, illetve a nyerteseket az adott játékszabályzatban leírt módon közvetlenül értesíti, más oldalakon elhelyezett felu...

Tovább olvasom
Másfél millió forint adomány a Szent László Kórháznak vásárl...

A kiskereskedelmi láncok közül egyedül az Auchanban lehetett kapni azt a Pajzos-Megyer tokaji bort, aminek minden megvásárolt palackja után 500 forintot kapott a koronavírus elleni küzdelemhez a Szent László Kórház. Örömmel tettünk eleget a kérésének, hogy az adománygyűjtő bor r...

Tovább olvasom
Tájékoztatás a vásárlási idősávok eltörléséről

A veszélyhelyzet megszűnésével hatályba lépő jogszabályi előírásoknak megfelelően az Auchan áruházakban is idősáv-korlátozás nélkül vásárolhatnak bármely korcsoport képviselői.

Tovább olvasom